måndag 17 december

2007-12-17
22:37:57


i keep bleeding love.




du är en förlorad vän, kommer du någonsin att komma tillbaka?
kommer allt det underbara vi hade någonsin bli som det skulle vara - föralltid?
jag vet inte om du förstår hur mycket du betydde för mig.  men du betydde väldigt mycket,
mer än någon annan vän. så många skratt, på sån liten tid.
vi kom varandra nära line...du var min bästa vän.





jag vet inte vad jag håller på med längre.. förlåt, men jag vet inte vad som händer med mig.
ena stunden är alltid bra, men om det händer någon skitgrej så rasar allt, jag är inte sån.
någonting har förändrat mig till en sämre person, jag hatar det.



& willy, förlåt för allting... jag vet inte vad jag håller på med.
vi har gått igenom mycket tillsammans, både dåliga & bra saker.
men hur länge ska man undra varför det inte känns bra när vi inte är med varandra?
för när vi är tillsammans känns allting så rätt & bra.
önskar att livet var som en bok, så man kunde hoppa över några sidor & läsa allt.
jag älskar dig /v.



jag bryter ihop.


image25




 
Kommentarer
jagfinnsfördig

kämpa, du är stark!

2007-12-17 22:38:59
lineolsson

i miss forever .

2007-12-19 12:52:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.