torsdag 20 december

2007-12-20
08:11:09


nu är det bara 4 dagar kvar till julafton, det svider i min själ ; )
haha, tiden går så jävla fort & snart är årets mysigaste tid över :/ näe, fy.
önskar julen kunde vara lite längre & att tiden gick saktare - men vad ska man göra liksom?

sitter iaf på skolan nu, helt ensamt (;
vicke har inte kommit & inte elin heller. jag hoppas dom rycker sig i kragen & kommer
nu
vi ska typ ha vanliga lektioner hela dagen, sen vid 3 ska vi ha avslutning..
funderar på att skita i våran avslutning & gå på nyhedens, men lär väl inte få vara där för alla
sepe lärare ; ) haha. men då kan ju dom ta sig i röven!

nä, nu ska jag gå på lektion * stoolt! *





w /v.




image26


 
Kommentarer
Anonym

tänk om du vill va me mig hela tiden under årest mysigaste tid :D Jag älskar iaf dig ändå även om du inte kan skriva de :D

2007-12-21 02:04:44
Anonym

du är fin.

2008-02-14 19:43:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.