fredag 2 november

2007-11-02
17:15:22


hejsan hejsan!
usch, tycker inte om vädret som är, - grader är inte kul. & snart är det jul (; hihi

idag har jag jobbat på dagis, skojskoj. vi hade halloween disco för kidsen ; ) mysigt.
insåg att jag ska fan börja jobba där, sjukt skoj!
började kvart i åtta, så idag var jag uppe med tuppen! :D *stolt!* åså slutade jag halv ett, lagom tid :)

efter jobbet drog jag hem, så "fixa" per mitt internet :p fast han gjorde ingenting, så vi säger att det var jag : D
sen drog vi ner till krokom, för dom skulle tanka & köpa bensin. & tror ni inte att pers moppe fick damp då eller?
haha, den gick typ några meter å sen stanna den, sjukt jobbigt. haha, så tillslut fick per ta skjuts av min moppe.
vi kom hem typ en timme efter vi börja åka ;p haha...

ska nog se på gothika snart (; läskig film, not. hihi, men den är bra  (y)


willy, hoppas allt ordnar sig. jag älskar dig <3


vi hörs, hade!


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.