onsdag 28 november

2007-11-28
11:36:02


snart är det jul - har ingen julkänsla alls :/
tiden har gått så fort, så jag har liksom inte hunnit alls..
köpa julklappar måste jag oxå :/ har jag ens några pengar?!


& gud vad jag längtar tills på fredag!
klockan 6 på morgonen går tåget från östersund - stockholm.
jag & syster ska ner & kika på idolfinalen! WIIIE. längtan är enorm.
sen ska vi stanna hos moster några dagar, vi åker med henne upp till
sundsvall på måndag morgon, så tar vi tåget därifrån till östersund igen ;D kuligtkuligt!
stockholm - here we come!

skulle till doktorn idag, men missade bussen..  så jag fick en ny tid..
sitter på bibblan i krokom nu, det suger ju.
vet inte om jag ska åka till stan eller om jag ska stanna här? skitsvårt ju ;pp
haha. men om jag stannar här, kommer jag ha skittråkigt. & om jag åker till stan
kommer jag gå omkring själv & ha ännu tråkigare.. så jag stannar nog ^^


men nu ska jag se om dom har " pojken som kallades det ".
kramkram

image17


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.