torsdag 22 november

2007-11-22
14:00:04


nu var det ett tag sen jag skrev, så jag tänkte uppdatera mig lite ( :


har fortfarande praktik på dagis i aspås, men är sjuk just nu, har varit ledig sen i måndags - skönt att vara hemma.
jag trivs jätte bra på dagis, det blir nog dagisjobb i framtiden iaf (:


ihelgen kanske line kommer, om jag är frisk.. men jag SKA bli frisk! jag lovar (a)
å på söndag skulle jag kanske vara med willy. får väl se hur det blir då..

grabbarna ska supa, tror inte jag orkar vara med dom då. eftersom jag är sjuk kan ju inte jag dricka :/
å sen så hade dom ingen stans att vara..  så det blir nog bara hemmamys med line : D


imorse väckte mamma mig & sa att jag skulle dammsuga hela huset, så jag lär väl vara tvungen att göra det :(
fan, jag orkar verkligen inte :/ - någon som kan göra det åt mig ? (a) haha.



IDOL imorn! (: wiiie. har missat det 2gånger i rad nu, så jag MÅSTE verkligen se det imorn. haha..



nä, nu måste jag börja med dammsugnigen  (  :
HADE!


image21



 
Kommentarer
Anonym

älskar du inte mig? :S gör du inte de så säg de fort!

2007-11-26 16:49:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.