fredag 19 oktober

2007-10-19
08:05:26


godmorgan allihopa!
har nästan inte kunnat sova ngt inatt, har vaknat heeela tiden!
så imorse när jag vaknade så var klockan fem i sju, & bussen går fem över...
det hade varit strömavbrott så att min väckarklocka hade ju ställts om, så dom inte ringer.. illa!
men jag skulle nog ändå inte vaknat om den hade varit på, men strörre chans iaf ! ^^,

åh, undrar vad man ska göra i helgen då, ikväll blir det iaf myskväll med willy,
för han kom ju hem från gällevare igår, så jag har inte träffat han på hela veckan :/
vi ska kolla på idol & bara mysa har jag tänkt... hoppas han vill det med ;D hihi.
willy erik anders holmberg - jag älskar dig så jävla mycket, du är mitt allt! förstå det <3

& line ska vara med anton idag, haha. det var det jag som fixa, jag sa vad hon skulle skriva eller så skrev jag det (:
hihi, dom ska vara hemma hos henne på frösön... å imorn så ska line hem till sin pappa, så blir inte att man
får träffa henne i helgen heller :/ illa.. menmen, vi ses ju på måndag, right ? :D

igår gjorde jag typ ingenting alls, hade jätte tråkigt, tvättade hela dagen tror jag :/ usch..
& idag har vi tyska hela jääääävla dagen! FYFAN! hoppas vi får byta till biologi, för jag hatar tyska.


nä nu ska jag gå på lektion, men jag kanske skriver sen, vem vet ? (:
kram allihopa, ha en bra dag!


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.