MÅNDAG 1OKTOBER.

2007-10-01
13:01:46


hello.
sitter på skolan nu, håller på med ngt  "fältarbete" med line (:
det suger kan jag meddela :pp men det gör inget, för jag är ju med line så  ^^,
höhöh.

ihelgen lekte jag med line,
i fredags var vi uppe på skolan en sväng, vi gungade & tog kort, mathilda
& annika kom även en sväng.
sen när vi kom hem spelade vi kort & groggade lite.

i lördags var vi till anton & drack lite.
vart inte så mycket drickande för min del, men för line
var det ju endel (; HAHA.
vi kom hem vid halv 5 & sov bort heeeela dagen. 'skönt'

igår var det en riktig slödag för min del.
när vi vaknde gick vi & åt & kollade på "se upp för dårarna", så jag rolig film!
men jag somnade ; ) haha. var sjukt trött.
line for väl hem vid 4 typ.


idag ska jag & line träna, sjuktskönt ju!
sitter & funderar på vad jag ska käka till middag, får se vad det blir.
kanske blir det en billys, men det vill jag inte. usch vad jag inte var sugen på det :/

menmen, ska nog dra & redovisa nu :/ huvva. kommer gå skit. men livet går ju vidare liksom (;

willy, du är allt. <3




pieceoutsuckers.



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.