måndag 8 oktober

2007-10-08
16:53:31


snart kommer willy (:  & då kommer han
säkert få mig på bättre humör & andra
tankar så jag slipper andas tungt :( det suger.
om ni vill känna som jag känner
* ta fram ett sugrör
* andas genom det :''(
uuuusch.

willy, jag älskar dig - you make my day

line, du är föralltid min bästa vän


            

sitter här hemma & mår skit.
kan inte andas & det är sjukt jobbigt :'(

imorse sket jag i att gå på gympan, har inte kunnat sova
på hela natten för jag inte kunde andas. så hur ska jag
då kunna springa runt? :o
+ att jag inte hade någon lektion idag så jävla meningslös
dag alltså :( :( usch!

imorn är vi lediga! så jävla skönt alltså ((:
hihihihu.


willy holmberg.
jag älskar dig av hela mitt hjärta.
du är det underbaraste som finns alltså.
jag saknar våran tid :( den var underbar.
jag älskar allt med dig <3<3<3


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.