onsdag 3oktober

2007-10-03
08:01:36


sitter på skolan, line är inte här idag :'(
vad ska jag göra utan dig? allt suger.
kom snälla, för min skull.
fast det är klart du måste vila dig, du mår
ju inte bra, det märker jag.
usch, vill bara att du ska må bra gumman,
då kan jag oxå må bra.
du är min bästa vän <3                    ♥




willyerikandersholmberg - jag älskar dig av hela mitt hjärta.
lämna mig aldrig, för jag kommer aldrig lämna dig.
du är det bästa som hänt mig, du får mig alltid
att må så bra, det är jag så glad över.
jag kanske inte alltid är som jag brukar mot dig,
men jag är bara så rädd att förlora dig älskling.
du & jag mot alllt. <3 jag älskar dig.           ♥



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.