fotoalbum

2008-04-21
22:44:45


ojoj, jobbig dag. eller inte! : )

for till sunniva idag, vi fixade mitt fotoalbum, det blev jättefint! - tack för hjälpen!
vi tog en lååång fikapaus oxå, och snacka med sunnis mamma nettan.
när vi var klar med fotoalbumet & efter vi ätit middag så tog vi oss en promenad på 5km - duktigt!

sen åkte vi hem till mig, vi gjorde negerbollar, kanske inte så smart : ) men GOTT! hehe.
vi kollade på andra avenyn, det var så spännande att vi var tvungen att kika
på det som ska vara imorn på internet ( : hehe.
i just love it.

åh, snart är det fredag som innebär lov. vi ska till stockholm & hälsa på
mamma-moster, kusin-olivia & pappa-rolle. dom har ju flyttat oxå, så det blir spännande.
nu förtiden bor dom inte i södertäje, utan haninge (:
och älskling ska jobba hela veckan, så hinner nog inte träffa honom innan vi åker, å han kunde nog inte följa med. men jag vill!  jag kommer att sakna dig honey.

ne, nu ska jag sova  ( eller göra en ny header ).
natti!


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.