helgen.

2008-04-20
22:38:37


jag har haft en trevlig helg ( dock utan willen ).
har varit med sunniva, ronja & david.

igår var jag hemma hos sandra, med sunniva & elina.
fick ett telefonsamtal av en kompis att min "lillebror" inte mådde så bra,
så jag gick dit & tog hand om honom, allt blev bra tillslut, som tur var.
sedan gick vi till sandra igen, och då följde grabbarna med, för dom blev utslängda ifrån festen.
ante decka på toan & hade ingen skjuts hem, så jag hade inget annat val än att han fick sova hemma
hos mig ( på min systers rum ). sunniva skulle sova hos mig, men det blev så att ronja & david gjorde det med.

idag fyller mamma år, så jag, sandra & elina har bakat 2 tårtor ( jättegoda ).
grattis mamma!
<3

nu är willy här! :D superkul, även fast det kanske inte börja såbra.
jag är iaf glad att du är här bubben.
han duschar nu, sen ska jag ( försöka ) klippa honom, men han vill inte.
menmen, han bestämmer själv, jag tycker han passar så bra i kort, så jag vill verkligen.
han ska även få smaka på tårtan, höhö.
willy - JAG ÄLSKAR DIG!



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.