lång dag.

2008-04-16
19:00:26


idag känns som en oändligt lång dag. klev upp vid halv sju, duscha & gjorde mig i ordning,
var på dagis till halv åtta. dagen på dagis kändes ovanligt lång,
slutade vid halv tre, och det kändes som jag börjat sex och sluta vid fem. dryyygt.

när jag kom hem så skottade jag lite, så jag kan köra in och ut med moppen.
sen körde jag skoter, det var härligt.. när jag åkt klart
lämnade jag skotern i andra huset & gick ner ( : såååå härligt väder.

sen tog jag mig en moppetur till sunniva, den sööötnosen.
vi pratade och laddade ner penslar till photoshop.
och sen skulle hon & nettan ( hennes mamma ) till stan & fika,
så då åkte jag hem, men min kära moppe ;)


nu ska jag fixa ny header till min blogg, det är så kul.
så håll utkik, den kanske kommer upp ikväll (:


willy, du är underbar


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.