is this my life I'm wondering

2008-08-26
10:37:35


- it happened so fast, how do I turn this thing around.

godmorgon godmorgon! :) klev upp vid nio idag, var sjukt trött men försov mig inte iaf. mormor kommer nog vilken sekund som helst, hon ska ju skjutsa mig till skolan idag. just nu är hon och klipper sig.

jag orkar inte skolan, usch! kunde inte sommarlovet varit sisådär 2år längre?


men på fredag åker jag ju iaf till turkiet! guud vad jag längtar & guud vad jag kommer att sakna willy. men det är bara en vecka, vi klarar det baby. <3

kanske ska till baby ikväll, men får se. eftersom att båda sov dåligt, och han sov typ bara 3 timmar så kommer vi troligen vara griniga båda två & bråka. men kanske blir en tidig kväll för oss istället (:
- jag älskar dig honey <3





/em.


 
Kommentarer

svar: men jag vill inte. du håller inte käften som en hund gör :P haha.



två piercingar?

2008-08-26 19:19:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.