fucking jävla kuk björken.

2008-12-15
15:53:46


jag hatar praktiken. så jag & viktoria tänker inte gå tillbaka dit mer. imorse när vi kom var dom skitotrevliga & man kände sig inte alls välkommen. dom är störda, jag lovar.


så vi följde med moster & olivia på en mamma & bebisträff istället : ) mysigt.
3 söta barn till : )


i veckan är vi barnvakt, lilla bebis.


det är plusgrader här, och vi FRYSER!  vad fan ska vi inte göra då när vi kommer hem? jag kommer bosätta mig framför tvn med mitt varma täcke. det är ett som är säkert. så vi ses i vår : )



vem är det på bilden? :o






/em.



 
Kommentarer
Karro

Det är Vicke va??

2008-12-16 18:39:18

tänkte skriva "men det är ju duuuu, släpper aldrig telefonen". men det är det du? hahahah

2008-12-17 23:13:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.