haha, omg.

2008-12-09
23:58:14


tuff dag alltså, haha. vid tre tiden for jag och viktoria in till stooora stockholm, hitta en julklapp till mathiiiiee, äntligen..
vi åkte därifrån vid sex, det kändes som vi varit där i evigheter faktiskt..
men kul vare :) älskar stockholm.

när vi kom hem såg vi en hare/kanin ute vid grannens tomt, vi gick dit för att se vad det var, för viktoria trodde det var en katt. å så när vi började närma oss SPRANG den emot oss.. jag har nog aldrig varit så rädd.. haha, men den sprang någon annanstan sen, å vi hitta den inte mer..
- en kanin/hare mitt i ett villaområde, i stockholm?




cissi, jag har haft såhär jättelänge ju. har oxå tänkt på magkatarr, men det borde ju inte vara i ett halvår eller mer väl?


ni måste även se vårat fina pepparkakshus som vi gjorde igår! :)






nu ska vi kika på ronja rövardotter : )
godnatt.
/em.


 
Kommentarer

sv: i know. haha. :|



jag vill också till stora staden. bajsunge. :) jag ska eta erat hus.

2008-12-10 00:53:48
Anonym

jag vill också :)

2008-12-10 13:17:29
Cissi

Ja du Emma då vet jag inte, jag brukar ju ha det ganska ofta. Ibland hur länge som helst eller så går det över efter någon dag. Men du kanske också har blivit laktosintolerant har hört att det har blivit ganska populärt nu på sista tiden ;)

2008-12-10 19:37:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.