sjukt jävla dålig uppdatering, iknow.

2008-12-06
00:32:36


nu är jag och viktoria i stockholm, vi har praktiserat på ett dagis som heter pysslingen - björken - bamse - mickelina.
första dagen var sjukt tråkig, alla var sura och griniga. men jag tror det gick över efter andra dagen, för då börja dom vara lite mer trevliga, iaf på min avdelning. viktorias avdelning är dom lite småsura och så hela tiden, enligt mig iaf.

igår ( torsdag ) mådde jag illa, eftersom det går magsjuka på dagiset trodde jag det var magsjuka. så dom skicka hem mig. lite därefter ringde vicke och hade spytt, så hon blev oxå hemskickad. vi låg och kolla på andra avenyn hela dagen lång, och nu har vi sett ikapp alla avsnitt, så när jag kommer hem sunniva, då ska vi kolla : )

idag mådde vi båda bättre, så vi drog iväg på staden & shoppa loss lite. vi hade även med oss charmtrollet olivia. hon är så himla söt, och stor. hon kan ställa sig upp, om hon håller i någonting. och om man håller henne i händerna, när hon går, och släpper en sväng, så tar hon något steg själv oxå - duktig flicka.


ikväll har vi kollat på idol, jag är glad att robin inte kom till finalen. han är inte alls lika bra som alice och kevin tycker jag.


gud vilket långt inlägg det blev, tänkte klämma in lite bilder oxå. tar bilder som är tagen med mosters kamera, mina kommer senare.

måste bara säga; åk INTE buss till stockholm, det är dödstrist. det tog seriöst 9 timmar. blä.



/em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.