expo norr (:

2008-06-26
19:06:34


vaknade vid nio idag, känner mig jätteduktig. (:

vaknade av att olivia låg på min rygg i soffan. så jag vände på mig och la henne brevid mig på kudden, till slut somna hon och tog hela min plats, haha. snällt kusin (: så jag fick ta och vakna helt jag.

ronja ringde mig vid tio, och hon skulle komma hit. så hon tog cykelt hit från krokom. när hon svängde in i aspås ringde jag henne och sa att vi skulle till stan med moster & olivia. så hon fick skynda sig hit (:
vi åkte hem till mia och christopher å fikade te och smörgåstårta, supergott. sen vid ett-två åkte vi till exponorr och kika ( jag och ronja smet in ) haha.

jag köpte mig tre par trosor, en jacka och godis : ) nice.


ikväll åker jag till stugan, så då blir det nog inget bloggande. men vem vet? kanske jag gör det från mobilen (:





pusssssss.


 
Kommentarer

Fin bild!

2008-06-26 21:03:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.