för min älskling har tagit studenten!

2008-06-07
20:24:59


- fyfan vad han är bra! :D

ja, som sagt willy tog ju studenten i torsdags, var även snyggast av alla ; ) hihi.


jag och erika åkte in med fem över nio bussen till stan, då gick vi till stora kyrkan och väntade på att gå in. vi hittade willys mamma och syster som vi satt med. alla fick betygen och dom sjöng några sånger, sen gick dom ut på trappan : ) jag, erika, willys tre systrar, en av doms kille, en av doms barn och hans mamma stog och väntade på honom : )
sen åkte jag, erika och willys mamma hem till dom och började göra iordning middagen.
vid 5 kom, min familj och willy mfl.
vi spelade kubb och myste i solen.


eh


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.