grattis erika! :D

2008-06-11
08:19:12


vad är det för en dag ? är det en vanlig dag ? nej, det är ingen vanlig dag, för det är erikas födelsedag
hurra hurra hurra.
GRATTIS! <3


sov inte bra alls inatt, vakna flera gånger och behövde ta medicin, inte kul. så nu har jag jätteont i lungorna och vill helst inte andas. ska åka till skolan med nio bussen, men då ska jag ta det lugnt, för jag blir så himla skakis av all medicin.


erika fick ju coolaste presenten av mig iaf ; ) haha. det är en rosa stol, med 2 drickhållare och inbygda högtalare, som man bara kopplar in mobilen / mp3n / ipoden eller vad man vill : ) ascool. skulle lätt kunna ha en sån själv : )


uppdaterade ingenting igår, men jag hade varken ork eller tid. städade faktiskt hela toan och sen jobbade jag en timma tidigare för dom skulle ha p-möte. det var bara ett barn kvar på dagis då, så hon fick hjälpa mig att puttsa alla speglar, så när hennes pappa kom för att hämta henne så vägrade hon följa : ) söööt.


nä, nu ska jag ta mig en dusch och sen åka till skolan.






PUSSS


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.