stugan.

2008-06-29
22:24:24


hemma nu efter en mysig helg i stugan med moster, olivia, ronja, mormor & morfar :)

vi har fiskat, ätit, sovit och bara myst (:


vi la ut nät i förrgår och när vi tog upp det igår så var det massa fisk. på första nätet tappa jag räkningen vid 20. å då vare 2 nät kvar : ) så mycket fisk blev det, goooott.


moster har sjungit en sång för olivia som har satt sig på min hjärna, så jag tänkte skriva den här så att alla ni oxå kan få uppleva den..
ketchup ska prutta, för det tycker jag är bra. ketchup som pruttar varenda dag. när ketchupen nästan är slut, och nästan inget far ut, då pruttar den allra mest och det tycker jag är bäst : )

haha, sug på den ni!  :  D


bilder kommer sen..


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.