very long day.

2008-06-18
20:00:52


gud vilken lång dag, men kanske inte så underligt, eftersom jag klev upp sex (a)

det har varit skoj på dagis idag, martin var där. men hann knappt prata med han, för det var sjukt stressigt.. vi hade sommarfest nämligen : ) alla föräldrar + mor och farföräldrar kom och åt middag + efterrätt. barnen sjöng några sånger för dom och det var supermysigt.

efter alla på dagis gått hem började jag städa, lika segt som alltid. menmen, det är ju såklart pengar..


ikväll åker jag, willy & hans syster lousie till stockholm och troligen köper bil : ' )


nu ska jag göra mig i ordning.
PUSSS


 
Kommentarer

ursäkta mig? men va fan?! haha. elina kunde lika väl åkt med er x) hahahaahhaa. jaja. call meeee. i miss lillemma. <3

2008-06-19 00:46:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.