blogg paus.

2008-05-15
17:50:56


har inte skrivit så mycket på ett tag, men jag har inte gjort någonting heller så.
just nu håller jag på att bränna en skiva och sen ska jag dra och jobba.

igår var jag med ronja, vi tränade sen gjorde vi fruktsallad : ) mumsigt blev det vill jag lova!
imorgon ska jag jobba hela dagen på dagis, slutar vid fem och börjar vid sju, så det blir en lång dag.
sen ska jag kanske till stockholm, jag får se om jag hinner.
men om jag ska dit vill jag ju till min moster, men då vill jag ju vara där lite längre och inte bara en liten stund.
jag vill typ stanna kanske tills på onsdagen, men det lär väl inte gå.
måste isåfall hitta någon som kan jobba istället för mig, men vet inte om det går ännu.


aja, nu är skivan klar, så jag ska dra och jobba nu.
ha en härlig kväll.
puss


willy, jag älskar & saknar dig massa. hoppas vi får en trevlig helg : )


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.