förkyld.

2008-05-04
14:34:22


i morgon är lovet slut & jag har såklart blivit superförkyld, : /
har 1 vecka kvar på praktiken, det är tråkigt, vill ha massa mer veckor!
och imorgon börjar jag på mitt jobb, spännande! hoppas det går bra iaf.
ska nog gå brevid idag/ikväll någon gång, sandra skulle höra av sig.

vi ska även börja flytta till nya huset idag, vi börjar med köket & kanske elina & erikas rum.
jag vill att mitt oxå ska vara klart, så jag kan börja flytta nångång. jag lär väl få bo i husvagnen i flera år ;)
haha. jaja, får väl stå ut ett tag. måste börja göra iordning mitt kök, det ska slipas och målas.


när jag fyllde år fick jag ett jättebra body butter, platinum spa moisturising body butter - heter det.
fick det av mormor och morfar, tack! : D

nä nu ska jag börja packa lite ur köket.
kram

image56

sötnos <3



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.