jag heter emma.

2008-05-21
15:50:30


nu var det ett tag sen jag skrev känner jag. har ju som sagt varit i stockholm/uppsala.
vi åkte dit vid sju i fredags, kom väl fram halv ett tror jag. ganska drygt, sov inte ett skit ; )
på lördagen gick vi lite snabbt på stan i uppsala, jag köpte 3 linnen på gina tricot, ett brun, ett svart & ett vitt.
sen på kvällen hade lisette och johan fest, eftersom att lisette fyllt trettio. det var trevligt, men jag och willen gick och la oss vid tolv.

på söndagen for vi till stockholm och stressade runt. ville till moster, men det hade jag inte hunnit och dom ville inte komma in :/  ville ju träffa olivia som har blivit såå stor och söt.
när vi kom tillbaka till uppsala for vi till någon pizzeria och åt och sedan for vi direkt hemmåt.
kom hem vid tolv nån gång.

skolan suger som vanligt och det är skitstressigt där. jag orkar inte!!!!!


aja, nu ska jag göra en affisch till erika.




           


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.