jobba.

2008-05-06
17:27:32


jag gjorde tortilini till middag idag, mamma bad mig göra vofflor,
men jag var inte alls sugen på det. så det blev god mat istället ; ) haha.

tänkte åka upp och jobba nu, eller om en kvart kanske.
ipoden får följa med idag .     :  D



jag har smittat david oxå, moahaha. där fick du för du skrev på min arm :P
jag som tänkte leka med ronja typ imorn eller ikväll, men då går ju inte det.



jag är förövrigt helt kär i nya versionen av jason mraz - im yours.
eller nya och nya vet jag inte, men iaf radio versionen.
den ska jag lägga in på ipoden och mobilen oxå : )


har gjort massa saker med bloggen idag med. men ingen kommer märka ngt säkert ;p haha.



aja, nu tänkte jag dra.



 
Kommentarer

men jag märker juuuuuuuuuue.

2008-05-06 23:29:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.