nu är jag hemma! :D

2008-05-29
23:46:39


äntligen hemma efter 2 hårda nätter på sjukhuset ;  ) haha, nerå så illa var det inte!
idag fick jag ett astmaanfall :/ mindre kul. använde bara 30% av lungorna ( inte ens en ) så det var jobbigt.
vart knallröd i ansiktet för jag inte fick i mig någon luft och tårarna bara spruta av ren panik! usch, vill inte uppleva det igen.

just nu sitter jag bara vid min dota och har cptråkigt!
ska väl snart gå & lägga mig.


´  shaise jävla hortyskar



lite bilder från min tid på sjukhuset - haha. 

(eftersom att jag hade så hiiiimlaaa kul och mycket att göra så vart det endel egobilder )
 
emma heter jag & jag är ego.           rj           qwt        
         Emma heter jag.                         ronja var hos mig jämt.
                                                                vi var på balkongen och hade mys.

 
aehrj          sh    aqf
                       
anna kom med,             emma heter jag & det här är mitt rum.
vi myste i solen.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.