på gång igen.

2008-05-15
19:48:10


äntligen har jag städat klart : )  det var lite drygt idag, men det gick bra ändå. hade ju min kära musik.
det går bara lättare och lättare nu.


tänkte ta mig ett varmt & skönt bad snart. men jag får se, känns lite jobbigt ;p
imorgon vet jag inte alls hur det blir eller hur jag gör. för jag vill ju så gärna stanna hos moster.
och nu är det inte ens säkert att jag kan åka dit : ( när jag är så nära dom vill jag ju träffa dom!
så jag vet inte jag.


är det ngt bra på tvn ikväll ?
SVAR JA! hihi. det är lyxfällan och sanningens ögonblick. det är ju samtidigt, så jag måste välja ngt av dem : )

även grattis till sunniva som är på sin första arbetsdag idag, hoppas det går bra! : )
dumma dig att du inte kan kolla på tv med mig kväll :p haha.




willy, snälla kom hit. jag saknar dig massor! vill bara att du tar hand om mig, jag älskar dig verkligen

<3





image80



 
Kommentarer

de är så svårt att välja mellan sanningens ögonblick och lyxfällan, ååh! ;o

2008-05-15 19:54:10

naw söt bild :P

2008-05-15 19:58:23

herregud vad söt unge!

2008-05-15 23:09:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.