skola.

2008-05-12
10:54:23


uusch, första dagen på skolan började ju skit!
trodde vi skulle få nytt schema, så jag kom ju till kvar över åtta.
men självklart bara för att jag är i tid så har vi sovmorgon till kvart över 12, fan.

aja, men jag har iaf gjort om mitt reportage om dagiset och sådär.
nu är det faktiskt 2 heela sidor : D innan  var det knappt 1 sida så, jag är nöjd : )
kom på att jag glömt göra en uppgift som ska vara inne idag. man ska fortsätta skriva
om ett barn ifrån dagis, men eftersom att jag har glömt vem och vad jag skrev förra gången
så kan jag ju inte göra det nu heller.

viktoria har inte ens kommit ännu, så jag är helt jävla mobbad! haha.
men hon kommer väl snart hoppas jag !

om det är någon som vill veta så är jag faktiskt skithungrig men orkar inte gå till krikelin.
aja, nu ska jag försöka göra ngt vettigt.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.