snart får jag åka hem!

2008-05-29
13:03:42


guuuuud så långtråkigt det är att ligga på sjukhus, stackars alla andra som ligger här mycket längre än mig.
igår röntgade jag mina lungor och gjorde andningstest. andningstestet var inte så himla bra, men det kunde bero på att det är massa saker utomhus som jag är allergisk mot.
röntgen har jag inte fått svar på ännu, men jag tror inte dom kommer hitta någonting där heller så (:

det är faktiskt ganska skönt att vara här oxå, för jag får inte lika lätt svårt att andas. det är ju så astmavänligt här.

idag ska jag göra ansträngningstestet som jag skulle ha gjort igår. då ska jag springa på löpband i 6minuter, sen ska jag göra andningstest, efter det ska jag och en sjuksköterska springa enda upp ifrån sjukgymnastiken upp till barn (; haha. det kommer att se sjukt fult ut och vara skitjobbigt! haha, då ska dom få se på en som inte kan andas ;) eller iaf en med sjukt dålig kondis ;) tsss..


jag ska även få åka hem idag, då ska jag kolla på min lillasysters musikal, som jaaag gjorde affischen till ;D


nä, nu ska jag läsa lite bloggar (;
RING, SMSA & HÄLSA PÅ MIG! :D


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.