someday i wish i were you.

2008-05-09
17:13:10


tjenahallåå.
började 9 imorse, hade med mig tårtbotten och gjorde tårta med två av barnen.
den blev jättegod och som tack för att jag varit hos dom i fyra veckor så fick jag 150kr på okq8
& en full godispåse med godis :D hihi. tack sötnosar.

sunniva är här, vi ska grilla : D det ska bli såååå gott!
det är inte direkt sommarväder, men det är iaf varmt och skönt.
kanske vi dricker lite vin oxå, kanske.

och willy & anton kanske kommer en sväng med ( hoppas ) .
för jag saknar min älsking reeedan! :o


aja, nu ska jag vara social med sunniva. jag skriver sen! :)




Bloggerwave

                                                                                                                  


 
Kommentarer
F4tso

WTF du sa ju för i helvete i tele att du itne skulle he på datorn men så ser jag att du gjort de ändå.. så va va de jag sa.. sa ju att den kommer åka på ändå

2008-05-09 20:26:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.