gud så tråkigt, alltså typ.. jättetrist?

2008-11-20
16:44:46


GAH! jag blir aldrig nöjd, mina designer blir bara sämre & sämre..

nu blev det en enkel, mamma tyckte det såg ut att vara gjort i något jävla B program, som typ word?! blä..

ingen gav mig ju några förslag så.. snälla skärp er & kommentera, det är ju inte direkt få som kollar min blogg...


mamma, elina & erika har gjort godis, jättemumsiga..


alla er som förlorade en familjemedlem eller en nära - ni ska veta att jag tänker på er! ta vara på varandra & kämpa på.

aja, nu har jag ingen lust att sitta vid datorn mer.
/ems.


 
Kommentarer

Bara mixtra ihop en massa saker i din "design" och sedan kan du se vilka färger just den saken passar med och så kanske du kan se nya idéer mm :) värt att pröva i alla fall

2008-11-20 16:48:50

Men denna design är ju superfin ju! Och inte tycker jag den ser ut att vara gjort i nåt B/wordprogram inte! superfin! Ha en bra dag!

2008-11-20 16:49:18

Sv; Hihih, varsegod, alltid kul att hjälpa till :)

2008-11-20 16:51:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.