oj, nu blir det ett långt inlägg.

2008-11-14
14:17:23


i helgen for vi till stockholm, jag körde faktiskt enda från huddiksvall (stavning) iaf så ligger det nästan i sundsvall, så jag körde långt! till & med inne i stockholm, yey på mig.

vi kom fram till haninge på fredag kväll, där väntade moster, rolle, olivia, elina, evelina & även mormor : )

på lördagen klev jag, mamma & erika upp tidigt för att hinna springa lite på staden innan dopet börja.
jag köpte mig en jättesöt klänning som jag hade på dopet ( men har lämnat tillbaka den nu ; ) haha. köpte även lite andra kläder.

när olivia hade döpts kom moster med henne till oss i bänken ( vi förstod direkt vad som väntade ). då gick moster & rolle fram till altaret & GIFTE SIG! :D:D:D wie. grattis! ni är så bra! 

efter dop & bröllop åkte vi till ett slott & åt massa gott.
- jag älskar er.


vi åkte hem vid tre på söndag. när vi kom till brunflo hoppa jag av hos maths & fick mysa med honom :)

just nu sitter jag på elinas rum, så därför lägger jag upp bilder sen helgen lite senare.


nu ska jag fixa lite.
/ems.


 
Kommentarer

åååh vad roligt :D göra två flugor på smällen ;)

2008-11-16 00:14:16

jag älskar dig :)

2008-11-18 01:46:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.