quiz your friends.

2008-11-05
00:26:21


   
 
emma lindé
1) vad heter jag i andra namn?
 jennifer
 josefin
 viktoria
 erika
 




jag är med jennifer - puss på det.
vi håller på att göra lite quiz om oss själva. gör min! : )

som ni kanske ser har jag slängt in lite reklam längs menyn i bloggen, kika gärna in. farsdag är ju faktiskt snart, och det finns massa roliga saker man kan köpa där. och om ni beställer innan 14.00 så skickar dom samma dag (:

jag har faktiskt beställt 3 prylar därifrån, billigt & bra. men jag säger inte vad jag köpt, ifall pappa hamnar här & ser det.


nu ska jag kolla när jennifer & johan kör sanning & konka på msn ^^ haha.
sovgott allihopa.
/em.



 
Kommentarer

sv: men då jobbade jag ju, knäppis :)

varför är du inte inne på msn?

2008-11-05 00:38:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.