varför, varför - varför?!

2008-11-25
22:23:03


varför måste allt förändras?
när man gick i nian kändes det som om allt skulle fortsätta vara som det var. 
  • bra betyg. ( iaf så jag själv var nöjd )
  • bra kontakt med kompisarna.
  • såg allt positivt.
osvosv.. men allt förändrades, iaf för mig. jag har jättedåliga betyg, dålig kontakt med mina kompisar, nästan ingen alls från klassen på nyheden pratar jag ens med. varför blir det så? jag vill inte att det ska vara så.
jag saknar klass 9b.

visst, man får ju nya kompisar & allting, men det är inte samma sak. klassen jag har nu är helt värdelös, ingenting slår 9b. men jag vet att många har fått bra klasser, och ingen fick den oturen att hamna i en riktig skitklass..



från en sak till en annan så fick jag & viktoria praktikplats på ett dagis i haninge idag : ) åh vad jag längtar ner till stockholm nu, till sötolivia, bästa moster & bästiga rolle :)

jag och viktoria har även bestämt oss för att bli pluggisar, så idag satt vi kvar på skolan långt efter vi slutat & plugga lite.. och bad även om våra restuppgifter i dom ämnen vi har rester i. och vi kom i tid oxå, det är ett stor plus. iaf för mig : )






jag ska komma i tid imorgon oxå, det SKA jag.
så nu ska jag sova.. 
godnatt.
/em.


 
Kommentarer

Jag saknar också 9b!! Allt var så bra och alla kände alla, typ :) Min klass är en skitklass nu d;

2008-11-25 23:26:25

Verkar ju som du har nån kompis där i alla fall :) Att börja plugga och komma i tid är ju alltid en start till att komma in i klassen, men annars kan man ju alltid byta, det är inte omöjligt :)

2008-11-26 10:55:40

Jag saknar inte 9b, men jag saknar dig :) <3

2008-11-26 14:21:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.