dålig uppdatering vafan.

2008-10-22
16:53:06


har fått några klagomål om att jag bloggar för sällan  -  jag fattar inte det! :P

men jag ska skärpa mig i fortsättningen,  : )
men det är faktiskt så att NÅÅÅGON har förstört min dator, så jag har bara elinas att sitta vid. & det är inte lika kuwl.


idag vaknade jag av att maths satt vid forändan av soffan, det var ju trevligt.
är ju sjuk, så igår kom viktoria för att göra mig frisk, hon skulle mata mig med soppa - men jag tror hon glööömde. men idag har jag iaf ingen feber, så det gjorde nog susen av att hon bara var här : D

jag har städat elinas rum idag oxå, det var snällt & duktigt tycker jag : )




Nämn någon som gjorde dig glad idag: viktoria & maths.
Vad gjorde du kl 8 i morse? soooov.  
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? städade lite på elinas rum eller höll på med hennes dator.
Det sista du sa högt? The start of something new.
Vad har du druckit idag? oboy.
Vad var det senaste du åt? mackor.
Vad var det senaste du köpte? hårfärg.
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit.
Vad är det för väder hos dig just nu? regnigt.
Godaste glass-smaken? piggelin
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? näe.  
Sover du tungt? haha, ja.
Drömmer du mycket? ja.
Mardrömmar? ne, inte ofta.
Vilket ämne är roligast i skolan? inget.
Trivs du med ditt jobb? nja, lite.
Favoritklädsel? Leggings & tunica eller mjukiskläder.
Favoritlåt just nu? pink - so what.
Vad ser du om du tittar åt höger? VIKTORIA! : D
Vad gör dig glad just nu? viktoriiiiaaaa.  
Vad ska du göra härnäst? ingen aning.
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: glaad.
Favoritgodis: choklad.
Klädsel just nu: mjukisbyxor, linne & underkläder.  
Musik just nu: highschool musical.  
Sommarplaner 2009: jobba i norge & sen turkiet!  
Hur många kuddar sover du med: 2.
Spelar du nåt instrument: nej.
Morgon- eller nattmänniska: natt : )
Vilka är viktigast för dig: dom närmaste.  
Bio eller promenad: promenad.
Är du kittlig: haha ja, eller beror på vem som kittlar, alla lyckas inte.
Snarkar du: när jag är förkyld.
Stjärntecken: oxen.
äckligaste insekten: spindlar!  
Vad vill du jobba som? frisör eller barnläkare.  
Stökigt eller välstädat? välstädat, men det går inte.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? ohja.
Anser du att du är stark? nej
Vad gör du om du får hicka? hickar? 
Vad längtar du mest efter just nu? turkiet.
Hur svarar du i hemtelefonenen ? kungen.  
Hur svarar du i mobiltelefonen? kungen.  
Vem ringde du senast?  viktoria min bästa kompis! <3<3
Senast kramat och när? maths, idag.  <3
Antal timmar. sömn inatt? 7tim.
Sov du ensam? nejje, med vicke ju : )
Vem sov du hos senast? maths kanske.  
Vad ser du fram emot? turkiet 2009!  
Vad vill du ha just nu? maaat!
Vem längtar du mest efter? mamma, pappa, mormor & morfar.  OLIVIA!
Vem vill du sova bredvid inatt? mathiiie.
Vilken buss åker du oftast? 151
Vilken årstid är det nu? höst.
Anser du dig själv snygg? nej.  
Har du varit kär? ja.
Är du kär nu? ja.  
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja.


nu ska jag följa med viktoria till bussen :(
/em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.