det är faktiskt orättvist!

2008-10-17
08:27:21


- för idag åker mamma, pappa, mormor & morfar till turkiet!
SJUKT ORÄTTVIST, för jag vill oxå! :(



klev upp vid sex imorse och gick ut och väckte morfar ( som inte visste någonting om resan till turkiet ). han anade ingenting, men tyckte det var konstigt att jag väckte honom & sa att han var tvungen att kliva upp & duscha :P haha.


nu sitter jag i lägenheten och ska packa ihop mina saker & sedan åka hem till aspås igen, där jag ska vara hela veckan.





nu ska jag faktiskt skynda, för bussen går tio över nio.
skriver när jag kommer hem, & kanske så gör jag en ny header, eller en ny till olivia :D
puss & kram.
/em.


 
Kommentarer
mathie

hahah bra bild;);)

2008-10-17 15:10:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.