En mysig kväll med viktoria.

2008-10-29
14:38:40


- i fanbyn. :-D

Jaa, igår var jag med viktoria, först var vi på stan med morgan och några. Sen tog vi en buss till brunflo och snäll som johan är så skjutsa han hem oss till viktoria, i fanbyn ^^

vi kollade först på desperata hemmafruar såklart, sen bar det ut i stugan som vi skulle sova i, eftersom jag är så allergisk så får jag inte sova där inne : p haha. vi hade med oss lite vin och fruktsoda, så vi satt där och prata mest hela natten (: det var supermysigt, - för viktoria är så braaa!

nu sitter jag på en buss hem, vill inte hem egentligen, men måste ju jobba.. det känns lite segt att sitta på busstorget i hundra år för att vänta på bussen som går halv fem, jävla aspås.

/em


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.