snart är det fredag igen.

2008-10-23
14:49:15


godmorgon, eller nånting : )
vaknade vid halv elva idag, skulle egentligen på skolan, men kände mig inte alls frisk när elina (eller erika) väckte mig imorse, har sjukt ont i halsen :(
men imorgon ska jag nog ta mig iväg till skolan allt, måste fixa en sak : ) 
(  maths när du läser det här, ring mig! )

jag saknar moster, rolle & olivia jättemycket. men det är inte länge kvar tills jag kommer.
<3


måste städa massa idag oxå, för imorgon kommer ju mamma & pappa hem. så jag hoppas mina kära systrar är villiga att hjälpa till, men jag tror knappast det?


OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN : emma erika lindé
FÖDD : 30 april 1991
BOR: aspås.
SMEKNAMN : emma.
FAMILJ : mamma, pappa, elina & erika : )
INTRESSEN: photoshop.
SKOLA : östersunds gymnasieskola.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : ja.
ÅNGRAT NÅGOT: nej.
LJUGIT : nej.
SVIKIT NÅGON : nej.
GRÅTIT : ja.
SKRATTAT : alltid.
VARIT SJUK : ja.
VARIT UTOMLANDS : nej, men skulle gärna dra nu med en gång.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : ja.

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA :
 bara när jag är själv.
SKRATTAR DU OFTA : ja, nästan hela tiden.  (:
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: utmattad.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: dåligt & bra.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: aldrig.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : nej.


KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: nej.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : egentligen inte.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : nej.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: inte en chans.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: ja.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : en.
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : ingen.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: nej.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja, superlycklig.
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : snyggingar med charm. ;)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET :
 båda två.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : lång.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar ingen roll.
FÅR DU MÅNGA KILLAR : jag ber inte om det.

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett.
ÖGON FÄRG: blå.
LÅNGT ELLER KORT HÅR : ganska långt.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: ja.
ELLER TVÄRTOM? : nej.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha ja.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej, men jag vill! :)
SMINKAR DU DIG: ibland, när jag orkar.
VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: haha, jag gör det för att det är kul.


because you make me so happy.


/em.



 
Kommentarer

titta :O maths har en bild på er på sin keps..



haha ;D

2008-10-23 16:43:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.