utmaning

2008-10-30
15:29:07


Jag har blivigt utmanad av: Marina - evamarinamattsson.blogg.se

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

* jag är väldigt klumpig.
* jag tänker för mycket.
* jag har tvångstankar.
* jag tycker inte om mitt jobb, även fast det är inte jobbigt alls.
* jag är ganska knäpp & omogen.
* jag är extremt busig.
* jag har dåligt självförtroende.

Jag utmanar följande personer:
sunniva - sunniva.blogg.se ( vill inte skriva ut den andra )
anna - annalinneaa.blogspot.com
mikka - miikkiis.blogg.se
mathilda - mathildaaeriksson.blogg.se
evelina - evelinamariekarlsson.blogg.se
elina - elinalinde.blogg.se
& nån den som vill : )


/em.



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.