GRATTIS ÄLSKLIIIING!!!! :D

2009-04-16
12:09:00


Wie min baby har tagit körkort :)
- GRATTIS!

Iförrgår sov jag hos Camilla, Cissi & bebis. Guud så söt han är :) 
Igår tog vi oss en promenad, och idag har jag träningsvärk, haha, tränade jag :)

Sen åkte jag till Sanna som fyllde 18, GRATTTIIIIIS
Åt god middag där, även tårta & kaffe. Mumsigt som attan.
Maths kom och hämta mig vid halv nio, sen sov jag där :)

Klev upp vid åtta imorse, tog en buss till stan & sen hem, jobba och slet & nu sitter jag här som en liten datanörd :)
Kanske gör om min blogg.


 
Kommentarer
sara - mamma till joline http://saraelinmarie.blogg.se/

Aha okej :) Du skulle inte vilja hjälpa mig med en sak? om du addar mig på saraeriksson_@hotmail.com :)

2009-04-16 22:19:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.