hemma från stugan igen :)

2009-04-14
18:17:00


Nu är jag hemma igen, förstår att ni saknat mig! ;) höhö.
Kom hem igårkväll, då for jag & bejbii till Jennifer, sov där & sen for vi hem hit.
Moster, Rolle & Olivia skulle åka till Härnösand, så då fick Määthz åka med dom hem till brunflo :)

I stugan har vi myst i solen, grillat & fiskat.
Jag fick sååklart ingen fisk, men dom andra fick :)
Nu ska jag åka till Cissi, Camilla & bebisen i stan :)

Och imorgon fyller Sanna 18, kanske åker till henne & får tårta då :)
- Grattis i förskott sötnos :)


 
Kommentarer

Jag har saknat att läsa din blogg :)



SV jag saknar dig, men det är en person som beter sig lite konstigt just nu..

2009-04-14 18:35:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.