Ge mig en ny header!

2009-08-05
10:20:32


Hejhej bloggen (med en riktigt störig kissieröst)
Jag är sjuuukt less på att blogga alltså, vilket jag tror ni märkt? ;)
Skulle nog vara mindre less om jag inte var less på designen, men jag har inte ork att göra en ny ;) Så om någon orkar, kan den väl slänga ihop en ny header till mig & maila den till [email protected]

Jag har haft en sjukt underbar stråketvecka med många skratt som förlängt mitt liv 10000år, det känns skönt att veta ;)
- Tack slättis för att du är en sån sjukt underbar människa!


Sooo... Back to life. På måndag flyttar jag till Oslo. Fick ett erbjudande idag därifrån att även städa huset, å då får jag 100norska i timmen, det känns superskönt. Då vet jag att jag gör någon nytta iaf! ;) haha.

Idag åker jag & Mathilda till stan, vi ska lämna in min kamera, träffa Slättan & träffa SUNNIVAA! <3

Kanske ses sen, om jag får ordning på bloggen nångång ;)


 
Kommentarer

Synd att du är lat tänka höra om du hade lust att fixa min haha :P Jag kan inte sånt där jag för svårt för mig haha :) Kram Evelina

2009-08-05 15:03:03

hallå jag är ledsen för att du lämnar mig, superledsen så det kommer tårar. men jag är glad för dig gumman. när du flyttat måste du blogga varje kväll så jag kan kolla in ditt nya liv. ÅH, jag kommer sakna dig alldeles för mycket :(

2009-08-05 17:40:08
anna

emmaaa! jag tror att jag har en tröja som är din!?

2009-08-05 23:01:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.