I hope you feeling happy now.

2009-08-26
09:55:05


Godmorgon mina vänner! 
Mår mycket bättre idag, har nästan inte ont alls. Såren kliar mest, just därför vet jag att jag läker så himla bra! :)

Igår var jag, Cissi & Linnéa på ikea. Jag fann mig en tvättkorg, papperskorg, 2 korgar att ha småsaker i & en lampa.
Sen gick vi på stan en sväng, där fann jag ett skitsnyggt skärp.
Bilder kommer som sagt (när jag orkar)...
Alltså här i Oslo har ikea tex öppet till 11, stan till 9 osvosv. Mycket bättre! :)
OCH jag har skrivit klart mitt cv nu, så nu ska jag bara lämna in dom, vet iaf 1 ställe på stan där dom söker.

Ikväll är det praktikantträff inne i Oslo, då kommer det förmodligen vara mycket mer folk.
Det ser jag fram emot! 
Nu ska jag göra lite sysslor som jag inte kunnat göra innan. 
KissieMjaao.


 
Kommentarer
Stefan Falkelind http://falkelind.blogg.se/

Härligt att du mår bättre nu.

2009-08-26 15:26:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.