Praktikantträff inne i Oslo. Spännande!

2009-08-26
23:44:33


Hejhej bloggen.
Har varit på praktikantträff ikväll. Åkte dit med Cissi, Linnea, Evelina & Emma.
Riktigt härliga tjejer hela bunten! :)
Pratade knappt med någon där.. Ni som känner mig vet ju hur blyg jag är.. Men det lär väl bli mer & mer för varje vecka antar jag :)

Nu blir det nog sängen, börjar bli riktigt trött!
Och imorgon börjar jag nog jobba som vanligt, förutom att jag inte behöver ta barnen till skolan, för det skulle Helene göra :)


 
Kommentarer

Hejhej!

Sugen på en ny design, imorn kommer jag finnas tillgänlig på msn för designbeställningar.

De 5 första som beställer får sin gratis, annars kommer jag ta 100 kr för en.

Läs mer på mitt senaste inlägg:

http://artondejuni.blogg.se/2009/august/ar-du-sugen-pa-ny-design.html



Ha det bäst, Kramar :)

2009-08-27 00:27:31

sv: jag vet. men nu har det varit okej ett tag :) men jag bokade tiden för länge sen :P



jag saknar dig <3

2009-08-27 01:14:46

sv:

ne jag blir verkligen inte av med det :( så ont som jag hade innan jag fick penicillin, det var fan olidligt :S hoppas på bättring nu iallafall!

hur är det med dig då efter operationen och det?

2009-08-27 09:14:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.