Stora tjejen saknar sin PRINS.

2009-08-05
23:59:43


Yey, det kanske hinner bli två inlägg idag.. om jag inte är för seg.

Idag känner jag mig som en stor tjej. Har träffat Sunniva för sista gången innan jag åker, & även Josefine.
Det börjar kännas... Även det i själen.

Men jag har stora hopp för Norge, det känns som att det skulle behövas i mitt liv.
Jag behöver ryckas upp... Nån behöver liksom ta tag i mitt hår, det hårdaste dom kan & bara rycka.
Typ hålla i håret, & släppa ner mig för ett stup.. Men vad vet jag, kanske en flytt räcker?

XOXO Emms...


 
Kommentarer

det kommer gå bra för dig (:

2009-08-06 00:11:56
Cissi

JAg kan komma upp till dig idag och slita dig och håret ocg dra dig på gruset :) Katta har hjälpt mig börja packa jag kan inte själv:P

2009-08-06 14:41:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.