Fredag 11december - finally done cleaning.

2009-12-11
12:59:47


Oh my goooood. Denna städdag har varit den längsta ever. Börja vanlig tid, men blev klar 2timmar senare.
Dock har jag suttit och spelat piano (har lärt mig hela Hallelujah nu!!! Den du Emilia) och varit seg, men ändå.

Sååå vad händer ikväll då gott folk? För mig blir det ingen alkohol iallafall, det skulle inte bebis gilla. Skämtåsido, jag är inte sugen helt enkelt.
Sitter just nu sliten som en nucka i trasor och äter gröt och dricker kaffe, tummen upp för det iaf.
Har snott HansJacobs dator, så jag har inga bilder. 
Ha en fin helg! : )


 
Kommentarer

Bebis :O?

2009-12-11 14:20:34

Vad fin bloggen har blivit gumman :)



sv: Saknar dig med Gumman, nu får du komma hem :)

<3

2009-12-11 22:30:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.