Sjuka, bad & Emiliamys.

2009-12-14
01:06:02


Igår var jag barnvakt. Eveliina stackarn var så sjuk så hon bara sov, stöna och var svag. Tyckte så synd om henne :(
Men imorse kände hon sig tydligen "bättre", så vi åkte på badet ändå. Supermysigt och roligt. Camilla tog med sig sin kompis, så vi fick lite lugnt med.
När jag lämnat Eve hos henne åkte jag hem, tänkte jag skulle sova tidigt. MEN en viss Emilia tvinga mig till henne, (hon var oxå sjuk & hade så tråkigt) så jag offrade mig och åkte dig. Skulle kolla på New moon, men jag var inte så insatt så vi gav upp det :) Så vi snacka bara massa skit och kollade roliga klipp på internet.
När jag kom hem satt en mördarspindel på väggen, jag vart tårögd och fick gråten i halsen. Stirra på den i minst en halvtimme innan jag tog mod till mig och slängde en bok på den. . .



 
Kommentarer

TRUST me i know.. Började böla så fort jag såg en spindel där och det var ofta så vet hur du känner dig :P

2009-12-14 04:51:57

Men fyy faaan för spindlar. Tur så har jag inte sett en sen jag kom hit till nya huset ;) peppar peppar...



Alltså fy på oss. Vi måste ses. Men jag vet inte om jag hinner innan jag åker hem.. :( Men efter, då jävlar.

Sen kom jag på att jag fortfarande har min svarta tröja hos dig :P

2009-12-14 20:24:42

Hehe du kommenterade ju min bild på bilddagboken :P hittade din blogg där...



Haha jaa jag vet o stora hade aldrig sett såna förut :P Värst är ju på sommaren när man vill ha fönstret upp el när man vaknar o det sitter världens störta ovanför huvudet :S

2009-12-14 23:28:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.