godmorgon godmorgon (:

2009-02-03
09:37:54


sov inte så bra inatt heller, men ska på skolan ändå. vill faktiskt inte missa mer.
det som suger hårdast är att vi börjar tio över tolv & bussen är inne i stan vid elva. och det finns ju asbolut ingenting att göra i stan själv så länge :/ aja, bara att bita ihop.

igår gjorde jag ju en header till jennifers blogg, gå in och kolla på den vetja! eftersom att min dator har blivit mupp så kan jag helt plötsligt inte göra länkar, så ni får gå in själva ; ) www.jenniferjaarnek.blogg.se





nu ska jag duscha & göra mig i ordning.
ni är tråkig som inte kommenterar!
/em.


 
Kommentarer
amina

du får ta och göra min när du har tid :)

2009-02-03 16:09:03

Jag kommenterar och kommenterar. Men det går ju inte :P

2009-02-03 19:01:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.