jobbig natt.

2009-02-02
11:41:12


faktiskt jättejobbig natt. har inte sovit mycket alls. har vaknat hela tiden av att jag inte kunnat andas, då har jag tagit medicin, men den har inte hjälpt. så då fick jag ligga och försöka hosta upp allting, men det blev ändå inte bättre. skitjobbigt var det.

så det blev ingen skola idag. mamma & mormor blev sura, men jag kan inte gå till skolan om jag inte sovit & eftersom att det är så kallt ute så skulle jag bara få mer svårt att andas. 
någon som vill byta lungor & luftrör med mig, snälla?


maths bara sover & sover, för han börjar 3 idag.
det vackraste jag vet, är att se dig när du sover
<3






jag ska snart skriva in mig på en körskola oxå, vilken tycker ni?
/em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.