kväll i haninge.

2009-02-20
23:13:29


vid halv åtta gick jag & sunniva till ica. sen till den älskade turkaffären.
lite smått & gott vart inhandlat :

  • chips
  • cola
  • malaco truly
  • snickersglass
  • tuggummi
  • snus
  • popcorn
så nu har vi massa gott inför morgondagen kvar oxå.


imorgon ska vi nog in till sthlm, det blir trevligt. vi kanske ska träffa en bloggare oxå, och kolla på hennes hem. sunniva ska nämligen kanske kanske flytta in hos henne. det ser vi fram emot.

som alla redan vet har jag världens sötaste kusin. ni ska få se lite söta bilder vi tog på henne.
se själva, det syns att hon är släkt med mig ;)




som sagt. sötast :)

/em.


 
Kommentarer

likheten är SLÅENDE.

2009-02-21 00:33:55

haha har glömt bort de där med bloggen:) ska jag maila bilder till dig eller?:) psus

2009-02-21 19:13:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.